
شعر،xa0مردی ست در باد دوان ...
ادامه مطلب
xa0 بحث فیلم و اینا شد. میگه بهترین فیلم ایرانی ای که من تا حالا دیدم یکی آژانس شیشه ای ه، یکی هم دوئل. جمله ش رو که شروع کرد گفتم که شت؛ بعدش نوبت منه. استرس گرفتم چون حتا اگر بهترین فیلم ایرانی ای (یا خارجی اصن) تو زندگیم وجود داشت، اون لحظه اصلن تو ذهنم نبود. باید یکم زمان میخریدم که مومنتوم مکالمه حفظ شه و در نتیجه یک دور از اول، مکالمه رو با فیلمای خارجی پی گرفتم؛ ترومن شو، هیت... .فایده نداشت. بازم زمان میخواستم. زود درومدم که، باید حتمن همین الان برم دستشویی- و قرار شد وقتی برگشتم منم بگ...
ادامه مطلب
غ ق ق....
ادامه مطلب
Take her to the moon for me. OK?...
ادامه مطلب
دکتر نسرین ترجمه ای کرده بیا و ببین. ادامه مطلب...
ادامه مطلب